.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال برکناری رئیس سازمان تربیت بدنی به دلیل ناکامی‌های اخیر

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس هشتم از بررسی علل ناکامی های ورزشکاران ایرانی در المپیک پکن در اولین نشست این فراکسیون خبر داد و اعلام کرد برخی نمایندگان بحث برکناری رئیس سازمان تربیت بدنی به دلیل عملکرد کاروان ایران در المپیک را مطرح کرده‌اند.

محمدرضا تابش در گفتگو با مهر با بیان اینکه دوست داشتیم در اولین نشست فراکسیون ورزش مجلس هشتم با مسئولان سازمان تربیت بدنی به بررسی برنامه ها و اولویت های بخش ورزش بپردازیم، اظهار داشت: گویا متاسفانه باید در اولین نشست علل ناکامی های ورزشکاران ایرانی در المپیک را بررسی کنیم!

نماینده مردم اردکان در مجلس هشتم تاکید کرد: البته برخی بحث برکناری رئیس سازمان تربیت بدنی را مطرح کرده اند اما من به قصاص قبل از محاکمه اعتقادی ندارم به همین دلیل باید ابتدا دیدگاه ها و حرف های مسئولان ورزش را بشنویم بعد در رابطه با مقصران تصمیم بگیریم ضمن اینکه عملکرد ورزشکاران بحث پیچیده ای است و باید همه جوانب در رابطه با عملکرد آنان در نظر گرفته شود .

وی تاکید کرد: البته مقصران و کسانی که در ناکامی ورزشکاران ایرانی در المپیک قصور داشته اند خودشان باید به وجدانشان مراجعه کرده و از پیشگاه ملت عذرخواهی کنند.

تابش ادامه داد: ما هنوز امیدواریم که ورزشکاران ایرانی در دورشته تکواندو و کشتی آزاد ناکامی دیگر رشته ها را جبران کنند تا مسئولان ورزش حرفی برای عرضه مقابل مردم داشته باشند و بر همین اساس منتقدان و اصحاب رسانه باید نقد درباره عملکرد ورزشکاران را به پایان رقابت های المپیک موکول کنند.

وی در پایان گفت: مجلس نیز در اولین فرصت بعد از خاتمه تعطیلات تابستانی موضوع عملکرد ورزشکاران ایرانی در المپیک پکن را در جلسه ای با مسئولان ورزش کشور بررسی خواهد کرد.


یک شایعه!
در حالی که کاروان ورزشی ایران با هزینه های نسبتاً خوبی از سوی دولت عازم المپیک پکن شده و مردم چشم انتظار به ثمر نشستن این سرمایه گذاری ها هستند، ناکامی های پی در پی ورزشکاران ما در میدان المپیک واقعیت را به گونه ای دیگر پیش چشم مردم قرار داده است.

به گزارش ایلنا, مجلس ، دولت, مردم و همه مسئولینی که ابزار و امکانات و بستر لازم را جهت موفقیت ورزشکاران خود در عرصه رقابت های المپیک فراهم کرده اند ، امروز به جای این که شاهد کسب مدال از سوی قهرمانان باشند باید به شایعاتی دل ببندند که نه تنها کاروان ورزشی ایران در المپیک را تحت الشعاع خود قرار داده بلکه در این طرف میدان هم تبعات زیادی در داخل کشور به همراه داشته است.

بر اساس این گزارش,‌‏ خبرهای نگران کننده ناکامی های ورزشکاران ایرانی در المپیک پکن بازتاب خوبی در جامعه ندارد و از این رو شایعات پیرامون تغییر و تحولات احتمالی در برخی از فدراسیون ها و حتی در رأس سازمان تربیت بدنی گسترش زیادی پیدا کرده است.

در حالی که طی روزهای گذشته بحث جابه جایی در رأس برخی از فدراسیون ها از جمله دو و میدانی ، جودو و وزنه برداری به گوش می رسید, امروز شایعه جدی تر حاکی از تغییرات احتمالی در رأس سازمان تربیت بدنی مطرح شده است.

شایعه ای که گفته می شود مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی پس از المپیک جای محمد علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی را خواهد گرفت.

هر چند که این خبر از سوی هیچکدام از منابع رسمی تایید نشده امااحتمالا رئیس جمهور و هیأت دولت نسبت به ناکامی های ورزشکاران ایرانی در المپیک واکنش نشان خواهند داد نسبت به این مسئله مهم بی تفاوت نخواهد بود. با این وجود افکار عمومی در انتظار یک پاسخ روشن از سوی مسئولین است تا ببیند که واکنش دولتمردان درباره این ناکامی ها چیست؟ به خصوص اینکه بنا بر ادعای مسئولین سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک بیشترین و بهترین بودجه و امکانات در اختیار کاروان ورزشی ایران اعزامی به المپیک قرار گرفته و هیچ گونه کمبودی در این زمینه نبوده است.

ایران در المپیک گذشته (2004آتن)با36 ورزشکار و کسب دو مدال طلا،دونقره و دو برنز نتیجه خوب و قابل قبولی را گرفت ولی اینبار با 54 ورزشکار تاکنون مدالی بدست نیاورده که میدواریم ورزشکاران باقی مانده جبران مافات کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.